Fuskpolo?

På termobyxorna som Daniel hade var det barnstorlek 170. Så dom fick jag ju inte på mig. Blir att ha underställ under jeansen när vi går till BVC sen. -14,8 står termometern på nu. Efter vi vart på BVC skall jag gå raka vägen och kolla mig ett par termobyxor. Behöver egentligen en ordentlig vinterjacka också. Den jag har nu är inte så varm och börjar det regna eller SNÖA så blir det blött och går igenom.
Tur att jag har ett par rejäla vinterkängor iallafall :D
 
Skall in på lindex med och köpa en mössa som jag sett ut, den hon fick av Bella är alldeles för stor än och den hon använder känns inte så varm? Sen undrar jag var alla människor får tag på fuskkrage/fuskpolo? Ingen barnaffär här i stan har någon sån, inte heller Lindex, har kollat hemsidor som HM och Kappahl men ingen. Hur annars gör folk?
Tills vidare får Molly ha en halsduk som Daniel brukar ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0