Försovning

Vad är oddsen att jag ska öppna själv och försova mig? 8:01 vaknade jag. HELVETE!!! Förkyldningen har brutit ut totalt, snoret rinner, halsont från gud vet vart. Helt tätt i huvudet. Kul! På med kläder, borsta händer och leta upp bilnycklarna. Kommer ut och det är värsta snöövädret! Massa snö har kommit och blåser och snöar. Skrapa bilen och iväg. Snorhalt, ingen som skottat. Jippo!!! Hann på 20min att fixa allt på jobbet, nytt rekord tror jag...Nu har Helene kommit och jag ska hämta mig en kaffe och tycka synd om mig själv, sjuklingen!

Kommentarer
Postat av: Lena

Krya på dej/er <3
Som vi längtat att få se er, men men bli bra till jul nu

2012-12-16 @ 00:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0