Duktig!

Allt har gått så bra! Lämnade henne kvart över tre och började jobbet kvart i fyra. Kvart i sju var jag hemma hos Bella och när Molly fick syn på mig kröp hon i  "full galopp" mot mig och gav mig en puss ♥
 
På jobbet träffade jag vår ordförande för här i byggden som frågade ifall vi slutat föra oväsen, nu har han nämligen inte hört något från dem. Sa att jag tycker vi för mer "oväsen" nu än tidigare då Molly lär sig gå och har humör som en åskgud. Vi har heller inte hört dom klaga, kan ju hoppas att dom slutar lyssna efter allt som går att "klaga" på.
 
Nu ska jag stuva om mig och Molly för kvällen, natta fröken sen börja med en sen middag. Ska testa mig på fläskfilégryta idag. Blir nog smarrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0