Den är tillbaka!

Nu är det Hel och fin igen ♥
Nu kan jag blogga var jag än är, ta BILDER framför allt när jag vill. Slippa ha stora feta kameran med mig, orka. Nu blir det andra bullar!

När jag skulle byta en härlig bajsblöja kände jag att jag mådde SÅ illa! Brukar inte göra de, kände att det var på väg upp men som tur va kom inget. Hade vart så jäkla typiskt att jag spytt! Igår på jobbet pratade vi om att en kollega till mig och Alex käkar vitpeppar, jag har ALDRIG behövt käka de, har aldrig haft magsjuka heller. Kanske någongång när jag var liten men inte sen. "DU SKALL ALDRIG SÄGA ALDRIG!" Sa Alex. Fan ta henne om jag spytt idag då, tur jag inte gjorde det hihi :)
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Vitpeppar är kanon, ta det
Ca 15 hela korn . . . varje dag nu i dessa tider;-)

2012-12-13 @ 12:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0