Busar

Vi busar för fulla muggar vi såhär på morgonkvisten. Jag kan inte förstå på något plan att det faktiskt är JULAFTON i morgon?! På något sätt känns det jobbigt att fira jul i år. Sa det till Daniel men han trodde det är för jag fixat så mycket? Vad är det jag har fixat aa? Ingenting mer i år än andra år.
Känns jobbigt på nått vis. Men det blir säkert andra bullar i morgon när det är fullt ös. Klockan tio skall vi hem till mor & far för att gå på promenad tillsammans med även Tessans familj. Sen klockan två tror jag det var mat, klockan tre måste vi ha klapputdelning med kanske första tomten för sen vid fyra åker vi direkt iväg till Göteborg till Danels familj och släkt. Där vet jag inte om dom redan haft utdelning av klappar eller om de väntar på oss. Oavsett så stannar vi där till dagen efter för sedan den 26december ska Daniel vara tillbaka på jobb.
Jag går inte på jobb förens den 28e och sen även den 29e då Molly fyller år, sen den 30e är det ett litet kalas för henne. SEN är det lugna puckar ett tag.
 
Nyår tar vi inte seriöst, det skall vi "fira" här hemma själva med extra god mat och någon efterrätt. Var det dagen vi kom hem med Mollan så känns speciellt att vara hemma :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Men gullunge va vi längtar.
Ska bli så kul se er här på jul :-)
Men va dåligt av pappa att lägga in arb på annandag jul!!! Det gillar vi inte ;-)

2012-12-23 @ 15:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0