Båda arbetar

Vid klockan tre skall vi gå bort till Bellan då hon skall passa Molly. Lite speciellt nu, första gången både jag och Daniel arbetar. Dock jobbar jag bara i två och en halv timma men ändå, hon kommer inte var med varken mig eller pappa!Hämtar hennes sen efter jag slutat runt klockan sju blir det, då har nog hon och moster busat färdigt.
 
I morgon blir det längre, jag lämnar henne klockan nio och Daniel hämtar henne halv sju. Båda två arbetar även i morgon under längre tid. Bra att få henne till att vänja sig att vi inte alltid är där under hela dagen. Efter en tag skall hon ju in på dagis, men tills dess har vi snälla lill-moster som kan se efter henne.
Vi har tänkt att jag kanske skall börja jobba i februari men har vi inte fått plats på dagis tills dess skall lill-moster agera Nanny, när hon väl får ett jobb får vi hitta en annan lösning, självklart!
 
Har tur som har en lillasyster som ställer upp för oss, passa Molly när hon kan. Vill helst inte att mina föräldrar ska passa henne (privat). Synd att inte Daniels föräldrar bor här, eller att vi bodde i Göteborg. Men sånt är livet, nu har vi det såhär och det fungerar!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag vill oxå ha er nära <3

2012-12-11 @ 15:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0