-3 är lika med termobyxor

Idag visade mästaren på -3 grader och jag fick äntligen inviga mina nya termobyxor! Med hängslen och hela köret! Riktigt snygga och behagliga att ha på sig.Jobb idag med. Från 8-14 sen hämtar Daniel och Molly mig och kör hem oss sen jobbar Daniel en liten stund till klockan 18. Måste idag skriva vad jag skall köpa till uppesittarkvällen, jag och Daniel (och Molly tills hon lägger sig vid 8) ska ha ett litet julbord framför bingolotto. Köpa god julmat, har köpt två bingolotter. Har förbjudit Daniel dator den endaste kvällen på ett helt år att inte sitta där utan sitta med mig framför TV och spela :) Tycker det är mysigt! Får bara se om han pallar de...Nu är jag halvvägs till jobbet. Glömde mina vantar där igår så fryser om fingrarna så bäst att värma dom!Tjosvejs på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0