-15 grader

VI ÖVERLEVDE TUREN!  Molly överlevde ju hur bra som helst nere i vagnen gott inpackad. Ringde Tessan innan jag gick för och höra hur hon hade klätt på Melvin i detta väder och var ungefär så jag klätt Molly så det var ju bra. Skall dock införskaffa fröken en fleece tröja då hon inte har någon, så slipper man två tjocka tröjor istället.
 
Jag däremot hade på mig två par långkallingar under mina jeans, vinterkängorna. Jag frös inte ner till iallafall. Däremot hade jag bara ett linne och en tröja från underställ och min jacka över, vart liiiiite för kallt men jag överlevde! En halsduk och mössa på de, dock började stickas i öronen på mig strax innan vi kom hem.
 
Jag hittade föresten ett fuskkrage, PÅ COOP! Det utav alla klädaffärer så hade coop. Super bra!
 
Vi tänkte gå till Tessan sen och äta mat, men såg att jag har världens punktering på ena däcket. Tyckte det var ruggigt jobbigt att köra vagnen förut. Så det får vi skippa. Skall istället baka lussekatter och kanske något matbröd? Är på riktigt bra humör idag! Molly är glad, jag är glad, kallt ute, varmt inne, julmusik på. Härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Lena

Va inte den randiga du fick av oss fleece? ;-)

Svar: nää är polyester
Josefine Eriksen

2012-12-04 @ 12:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0