Varmt Strömstad

 
Det är varmt idag. Jag tog med Molly ut på promead till stan, tänkte att jag skulle köpa mig en Buslätta korsord, hihi samt ett mat-smoothie till Molly och sätta mig bakom Laholmen och njuta. Jag hann inte mer än ut på stora vägen då jag höll på och dö av värme! Åh ända hade jag kort klänning på mig! Jag gick iallafall och pustade och flämtade ända till Konsum, där inne vart det svalt ♥
Hälsade på Alex som jobbade sen så lyckades jag ju SÅKLART göra sönder mina solglasögon. Bra Josse, fint gjort!
Köpte korsord och mat till Molly och satte oss på en parkbänk. Sölade ner nästan hela Molly och hennes fina klänning, Gaaah! Löste korsordet i kanske 5min innan jag fick ont i huvudet av att kisa så.
 
Innan vi begav oss hem så hämtade jag ut ett paket åt Daniel med kaffekapslar. Sen påvägen hem börja Molly bajsa. Vilket hon inte gjort på några dagar. Åh oj som hon skrek. Jag tog upp henne men hon skreek å skreek hela vägen hem till mamma där jag gjorde ett stopp (fördel å ha kvar hemnyckeln ;) ) för att byta bajsblöja. Sen hem igen med en sovande och nöjd Molly.
 
Nu har jag en trött söt lite Molly i famnen som nästan skriver att få sova. Jag håller på med att göra min goda kycklingsallad som jag skall ha ikväll. Blir ensam ikväll. Daniel slutar klockan nio sen skall han på bio så han lär ju inte va hemme förens runt elva. Så då skall jag mysa, kanske spela lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0