Ut på stan idag igen

I kväll ska jag på stan igen, då får Daniel och Molly roa sig själva för klockan 18 ska jag på personalfest med jobbet. Fun Fun! Fick låna en klänning av min kära lillasyster men jag tyckte den var en aning kort så jag tog med familjen på stan och köpte ett par vita jeansshort för att ha under om man böjer sig eller blåser så visas kanske inte hela härligheten liksom ;)

Har duschat och håller på att självtorka håret. Daniel gick ut med Molly på promenad och jag håller på att ominstallera alla sims spel då allt hakar upp sig när jag spelar.

Slänger kanske upp ett inlägg senare ikväll vem vet. Men tills dess, ha en trevlig lördagskväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0