Redan uppe!

Sitter här och gäspar som bara den. Jag gav upp med att få fröken till att somna om så nu har vi två gått upp.
Fröken sitter på golvet och leker med ett kuvert och jag passar på att blogga lite. Ska börja packa sen för resan.
 
Nu är friden över för oss när Molly är i vagnen. Nu reser hon sig upp i vagnen från liggandes till sittandes. Dreggonge! Tur är att det finns sele i vagnen så man får spänna fast 'na i den när hon ska sova.
 
Idag ute så är det grått och disigt, är tvugna att ha på lampor här hemma så man ser något (annars har det varit såpass ljust) och det är så myisgt! Påminner om höst och vinter när det är helt kolsvart ute och man går upp för att se på julkalendern. Ja, jag är vuxen men man ska se på kalendern iallafall första delen för att se om det är något att ha. I år är det väl Greveholm ||? Det skall bli spännande! Första är ju den bästa EVER!
 
 
Vad tror ni? Kommer det va lika bra som den första?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åhh hoppas verkligen Greveholm 2 blir lika bra som första! Det var min favorit när jag var liten! :-)

Svar: Hoppas de med!! :D
Josefine Eriksen

2012-08-18 @ 10:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0