Personalfest

 
Herregud vilken lyckad och rolig personalfest jag var på igår. HAHA! Vi var på jobbets "huvudkontor" så att säga. Först så fick man en fördrink. (cocacola tog jag i och med att jag körde bil) sen när alla hade kommit så blev det god mat. Kött, wokade grönsaker, beasås, rödvinsås, nån svampsås? och potatisgratäng. Mums! Sen var det dags för lekar. Och jag hatar verkligen lekar, samma gjorde Helene som var i mitt lag men asså dessa lekar var så roliga! För en del var det ju på blodigt allvar och var dålig förlorare men kom igen? Är ju bara en lek!
 
Men iallfall så första leken skulle man pricka citron i hål så fick man poäng för antal träffar.
Sen skulle man stapla tomburkar från en väg så att det skulle bli en lång rad. Poäng efter antal burkar man staplade.
Sen skulle man springa och leta efter burkar med bokstäver i på ett tid sen göra ord utav detta och få poäng. Sen det absoluta roligaste leken var att man fick ett papper med 10st olika saker man skulle ta kort på, bl.a ta kort på en med gitarr, ta kort på levande djur, ta kort på någon som sitter på ens axlar, ta kort på en rad med 15personer ta kort på någon med hatt, massa sånna roliga saker. Och till fördel för oss hade jag ju BIL så vi åkte runt i hela stan. Så såg vi en kille om hade keps på sig "DU MED KEPSEN! STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNA!" Hahaha herregud säger jag bara :P
 
Sen skulle det vara smakleken med massa olika saker att smaka utan man fick se, även den var rolig. Mitt lag kom på en delad 3:a plats :) Orka bry sig om vilken plats, men det var så skoj lekarna!
 
Vi hade det bara så roligt! Tror alla tyckte det var en lyckad personalfest. Åh just de jag... En av våra chefer skulle hämta chips. Så halka hon på det halka sten golver, slog ut en bit av tanden, fick en blåtira och stuka foten... Går vilt till på personalfesterna? ;)
 
Jag tyckte jag var så fin igår med! Hade en bra hår-dag, sminket blev bra, hade lånat en görfin röd-vit randig klänning sen så köpte jag ju ett par vita short att ha under sen ett par röda converse ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Josse du är alltid fin ;-)/svärmor

2012-08-13 @ 15:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0