Nytt till Mollan

 
Har helt glömt bort att visa den söta klännigen Molly fick av sin faster och hennes boyfriend. Hur gullig som helst! Dock vart det sånt innetyg som hon blir snabbt varm av men då kan vi ha den ända fram tills hösten om den fortfarande passar!
 
Tog en sväng på stan förut och inhandlade två bodys till fröken som jag länge velat göra. Tyckte dom var supersöta! Ville även ha en sån heldräkt men fanns ingen som riktigt tilltalade mig alls så får kolla på internet och klicka hem isåfall.
 
Tänkte jag skulle baka sen lite bullar. Nu har jag handlat mjälk som var det enda som fattades i receptet så nu skall det väl bli av hoppas jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0