Liseberg!

Idag (igår) hade jag en totally awesome dag! Jag och Daniels syster Sara åkte till Liseberg. Daniel var hemma och satt vid datorn och rensade saker på vinden och farmor passade Molly.

Innan så hade jG sjukt beslutsångest. Ha shorts eller jeans då vädret var i bland sol/mulet och ibland spöregn. Men jag tog shorts och det gjorde jag helt rätt i. Vi hade sån tur med vädret! Inget regn och inte direkt någon stekig sol utan halvdant väder. Perfekt.
Lite folk var set också! Mesta kön för attraktion som vi åkte va la kanske 10min? Men vi kom fram till att nästa gång skippar vi åkband och köper vanliga biljetter få vi åkte väldigt lite :p totalt 8gånger haha :p

Vi spelade en hel del med. Sara vann en stor Geiza medan jag vann en liten fjuttig dajmpåse.
Vi käkade på Burger King. Var längesen jag käka där, bar lika gott som innan ;)

Summa sumarum; grym dag jag haft med Sara.

NU ska jag sova. Trött som bara den, Godnatt! I morgon blir det handling med svärmor sen mot kvällen grillning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0