Klockan sju

Idag började min dag klockan sju redan.Fröken vakna vid sex, mat sen somna om till sju då jag tog in henne till vårt rum där vi låg tills halv nio och busade. Hon fick gröt i all ordning klockan nio sen börja jag storstäda då det såg ut som ett jävla bombnedslag. Förbannad som jag var så drog jag damsugaren efter mig med damtrasan. Saker överallt. Sen förstår jag inte HUR det kan bli så mycket damm? I morgon kommer det vara lika mycket damm som det var förut innan jag damma av!
 
Vi skall till Göteborg till helgen tror det blir lördag då Daniel jobbar sen fredag (supriiiise) men jag funderar på att åka dit tidigare med tåg. Dock är det väldigt bökigt att åka med massa packning och PLUS resesängen som väger bly. Molly kan inte ligga bredvid mig heller i 90 sängen då hon tar så stor plats när hon sover! Aa nej jag får se hur jag gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0