Klagomål från grannar

IGEN. Jag blir tokig! Senast så klaga dom för att det lät som vi snickrade.
I förmiddags när Daniel skulle till jobbet stannade han honom och börja klaga.
 
Grannen: Snickrar ni nu igen?
Daniel: Nej det gör vi inte. Gå upp och kolla själv
Grannen: Kanske jag gör senare.
Daniel: Nej men gå upp nu!
Grannen: Kanske...
 
Sen så låter det för mycket när Molly är i lära-gå-stolen samt ligger på golvet och leker med sina leksaker. Har dom inget annat för sig än att klaga?!?! Sen hade ena legat i influensa i en månad och han hade inte kunnat vila sig för att det var SÅ mycket oväsen.
Jag har inte sett röken av dom idag, dom vågar la inte gå upp till mig. Med Daniel kan dom prata men inte med mig.
 
Ringde Riksbyggen och frågade hur vi skulle göra. Hon måste ju få leka på golvet, lärar sig gå, ramla osv. Inte ska vi väl hänga uupp henne i taket och låta henne hänga där? Vi kan ju inte hänga henne i  Å dom sa bara att asså barn skall få vara barn, självklart ska hon få leka på golvet osv. Det är bara något dom får finna sig i. Ni kan ju be om ursäkt men det tyckte inte ens han själv att man ska behöva göra. Barn ska få vara barn!
 
Vi skulle kontakta ordförande i vår t område här om han klagar igen men om jag ser ordförande så tänker jag ta det ändå. Var så arg när Daniel ringde och fråga om dom hade vart uppe och klagat.
Känns mycket bättre nu då när jag har Föreningen på vår sida :)

Kommentarer
Postat av: ACIRES - Fotograf i Skåne

Vissa är bara så himla töntiga!

Svar: Ja verkligen !
Josefine Eriksen

2012-08-14 @ 21:20:37
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0