Kära kärar nån!

Ojojoj så hjälplös hon ser ut att vara på bilderna då.
 
Jag somna redan vid halv tio igår (!!!) Jag skulle VILA mig bara, jo men tjena, stensomna på två röda. Hörde inte när Daniel kom hem från jobbet eller när han gick och la sig. Fint väder idag är det ja, så vad ska vi hitta på? En del av mig skulle gärna vilja till stranden faktiskt.. Trott eller ej, men tror alla jobbar idag, så mycket roligare när man har någon med sig ju. På måndag har Daniel semester i en vecka och då blir det Göteborg. Kanske se någon bio på kvällen när vi har svärmor & svärfar som kan passa lillan om hon vaknar.

Nej nu får jag hitta på någonting. Blir nog en tur på stan och sitta i solen med Mollan :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Men lilla gumman vad har hänt?
Längtar efter farmor kan jag tro ;-)

2012-08-15 @ 18:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0