Hos tandläkaren

Jag överlevde tandläkarbesöken. Fick en jättetrevlig ung tjej som jag berättade för att jag har skräck och det förstod hon och gjorde allt hon kunde för att det inte skulle bli för jobbigt för mig.
 
Dom hålen jag pratade om ni vet? Det var hål som man kan få om man dricker mycket läsk som jag gjorde. Sen har det inte blivit bättre med dom pga att jag spytt och då kommer de syra i så därför finns dom kvar.
Jag hade annars inga hål alls, lite sten bara på tänderna annars såg allt fint ut. Drygt 600 spänn fick jag betala. Helt OK tycker jag. Köpte med hem ny tandkräm samt tandtrån plackers eller vad det heter. Nu ska jag ta verkligen hand om tänderna så de små håler försvinner!
 
Nu kan jag andas ut, men va nervös jag var innan när jag satt i väntrummet! Kände ur jag blev alldeles kallsvettig. Men nu behöver jag inte gå dit på något år. Tack och lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0