Hey I'm in the band!

När jag gick på lågstadiet så gick jag på lektioner i gitarrspelande och när jag gick på gymnasium så gick jag på lektioner i pianospelande. Piano är det jag gillar bäst att spela och det är inte så svårt att lära sig till skillnad från gitarr tycker jag. Hemma hos mamma står mitt fina piano som jag fick av min moster och här hemma i lägenheten har jag min gamla keyboard.
 
Då jag gillar att spela piano men tyvärr sjunger som en jädras kratta ;) men min lillasyster sjunger som en gud så brukade vi förr spela och sjunga ihop. Mamma och pappa älskar det. På min storasysters bröllop å spelade jag gitarr och Bella och vår kusin Maritha sjöng denna låt med Colbie Cailliat
 
 
Fastän Bella är väldigt feg av sig så fick vi nästintill dra upp henne på scen men hon genomförde det fint! Dock blev det lite fort i slutet men det blev lyckat! Vi fick mest applåder av alla då ;)
 
Men iallafall så vill Bella ha ett projekt vi skall göra tillsammans.Då kom jag på idé att vi spelar och sjunger tillsammans som förr i tiden! Har tänkt kolla runt lite på nätet om hur man kan koppla in keyboarden till datan och spela in i ett bra musikprogram, samt köpa en microfon till Bella så vi ska spela in. Hur kul som helst ju!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0