Hej hopp!

En gammal bild på Molly när hon inte kunde sitta, söt ♥
 
 
Det blir att vi stannar några dagar till här i Torslanda. Daniel har ju semester veckan som kommer nu och vi har
 
inget direkt inplanerat, förutom Molly ska till BVC på onsdag tror jag att det var.
 
Jag gick och 'halla' mig någon timme förute, såå skönt! Fcik sova helt ostört, Molly hade lekt med farmor på balkongen sen hade farfar gått en sväng med henne så hon somnat.
Daniel har stuckit iväg till sina kompisar en svängoch jag är här hemma med faster och farmor. Molly fick smaka på något nytt idag som hon fick till middag (egentligen skulle det nog passat bättre till lunch men wtf) Lätt naturell yoghurt med små bananbitar uppepå, mums det gillade hon! Är skönt att hon kan äte NÅGOT sånt som vi andra också äter så man inte bara behöver köpa färdiga burkar enbart för henne.
 
Ikväll så skulle vi ätit resterna från det goda grillningen men i och med att vi stannar kvar så blir det att testa en ny Kinarestaurang. Spännande! Vet dock inte vaad jag skall ta... Återstår att se!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jannice

Men åh vad söt hon är!! :)

P.S Jag har dragit vinnaren i tävlingen om ett presentkort hos Kalaslagret.se, blev det kanske du? ;)

2012-08-25 @ 22:43:57
URL: http://nicki.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0