Grillning med gammelmormor-farmor

 
 
 
 
Hade en mycket trevlig eftermiddag idag i Torslanda. Sista kvällen vi var där för sen vid hav 9 ungeför satt vi i bilen och färdades hem mot Strömstad.
 
Svärfar Stefan var ultimate the grillmaster medan vi andra latade oss. Dock fick gammelfarmor och gammelmormor trädgårdsarbeta för att få någon mat ;)
Det bjöds på baconinlindade färska sparris som legat på grillen. Samt paprika med någon getost(?) i som var riktigt gott faktiskt. Sen så pommes, aioli (favoriiiiiten som jag aldrig lyckats fixa 100%) samt flintastek.
 
Jag sprang runt lite och tog lite kort här och var. På vår fiiina bil som är lätt snyggast familjebilen i allafall Strömstad.
 
Nu är vi hemma och har landat, plockat in alla saker, fört över Molly till sängen. Skall nog hoppa till kojs jag med snart. Helgen bestod av lathet, god mat, god dricka. I morgon eller om 30minuter är det åter igen back to buisness då nyttighet är A och O.
 
Förresten på vägen hem satt jag och googlade lite distanskurser som jag är sugen på att ta. När jag kommit på vad jag vill bli när jag blir stor dvs... Jaja, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0