GODMORGON!

 
Verkligen en GOD morgon idag! Vakna på helt rätt humör. Pigg som en mört och glad som en... Josse :)
Sex vaknade Molly idag och fick lite NAN sen lyckades jag få henne till att somna om, Lycka. Sen strax efter där kom Farmor och faster hem från jobb så gick ut dit och hälsade tog en Alvedon, påväg till extrem huvudvärk. Somna vidare :D
Sen vid åtta vaknade Molly igen då flytta vi oss ner till madrassen på golvet så lekte hon där med en toalettrulle ;) medans vi halv sov lite lätt.
 
Nu har jag och Molly ätit frukost och nu sitter Molly i vagnen bredvid mig här vi datorn och läser Jotex. Jag drack citronthé som jag inte gjort på riiiiktigt länge alltså. Fattades bara hönökaka med nutella på samt en gravidmage så hade man vart tillbaka för 8månader sen ;)
 
Molly är stor tjej nu. Äter 1½portion gröt till både frukost och kvällsmål. 1 burk barnmat till lunch samt lite puré till efterätt och sen ett NANmä. Men Daniel och jag tror nästan att vi skall byta ut burkmat då med. Hon äter jättelite NAN när hon ska äta de, men det kan ju i och för sig vara pga av tändera. Men vi får se hur vi går till väga! Me sen på kvällen äter hon iallafall runt 250-330ml välling som godnattmat. STOOOR FLICKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0