Bästa ever

Jag har nog den absolut bästa lillasystern man kan ha. Hon är ta mig fan bäst! Vi är så lika men ändå så olika! När vi umgås så sitter den ena framför datorn och den andra vid TV och inte säger ett ord till varandra. Eller när vi åker bil, vi sitter helt tysta. Är så skönt att slippa ansträng sig och prata och bara sitta helt tyst tycker vi.
Vi kan bli jävligt sura eller kanske gnälliga på varandra men det skrattar man åt i efter hand. Som t.ex när jag brottade ner henne och spottade i hennes mun. Haha groose jag vet :p

Nej men hon är bäst. Är grymt glad att ha henne som syster. Ställer nästan alltid upp och peppar en till tusen. Finaste Isabelle. Finns ett skäl till att jag valde ditt namn till Molly. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0