Ännu mer nytt

 
Molly fick 2 nya pyjamaser att sova i. Och hur perfekt var det inte att dom hade Nalle Puh motiv? Awesome tycker jag som är en fantast av den lille gule saken. När hon blir äldre och fattar vad och vem han är så ska hon få se maaaaaassa Nalle Puh filmer, dom är ju så förbaskat söta! Haha jag ladda ner en ny måste den va? Åh gud va jag skratta åt en del saker där!
 
Köpte även en pusselmatta som jag trodde (och var jag hört) ska va bra för krypträning då dom inte glider så. Men jag tycker nästan fröken glider ännu mer :P Jaja för 99 spänn var den helt OK fin att titta på om inte annat.

Hon fick även en bitring som man lägger i kylskåpet ett tag så den blir kall, sen är den god att tugga på nu när hon får massa tänder. Hon gillar den väldigt mycket så det var en bra deal, 99:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0