ÅNGEST

Idag klockan 15:00 händer det. TANDLÄKAREN! Jag hatar verkligen att gå dit. Har redan ändrat tid 2gånger framåt i tiden men nu har Daniel koll på mig så jag inte gör det.
Redan i morse mådde jag såå såå illa. Kommer va på toa hela dagen idag, säkerligen! Daniel kommer hem vid halv 3 och ta Molly så ska jag åka iväg.
Inte nog med att jag redan har dåliga tänder, så skall jag även ha sån här skräck för att gå dit. Sist gång jag var där så påpekade dom än en gång att minska med CocaCola drickandet. Det har jag faktiskt gjort, tycker jag iallfall. Dricker Pmax om det är något bättre? Men om jag dricker hemma så är det Pmax annars Cola ute.
 
Fick rådet då att inte teckna någon försäkring för att jag hade dåliga tänder och att jag skulle försöka få dom bättre till nästa gång och då teckna. Men usch jag är så nervös. Tror inte jag har hål iallfall. Dock så har jag två små hål som går en bit ner i tänderna som är samma färg som tanden så när man trycker dit tungan så känner man hur tungar fastnar lite. Men det hade jag sist gång med... Men då sa dom inget? Säkert för att dom ska ta mig på pengar!! :O Det är de allt handlar om! Nej fy nu mår jag illa igen. Nej nu får jag gå och tänka på något annat... Önska mig lycka till! :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0