Vill inte!

Nu för tiden så vill Molly inte ligga ner. Hon vill sitta upp. Ligger hon ner så försäker hon häver sig upp, i babysittern packar vi upp med kuddar bakom så hon ska komma högre upp med det duger inte, hon vill sitta helt rakt upp! När hon är 4månader får vi ta fram matstolen iallfall och packa runt henne med kuddar å filtar så hon kan få äta första smakisen :)

Idag är det ju norskarnas dag i Strömstad, Skärtorsdagen. Då dom i fleeeeera år åkt hit i sina röddna bilar och supit och skräpat ner i hela Strömstad. Nu för några år sen så fick dom stänga av vägen genom torget och det är fullt med poliser och vakter överallt i stan. Är en tradition att gå ner och kika på dom iallafall så den måste hållas! Förra året så jobbade jag hela dagen så då fick jag hoppa de, men på rasten gick man ju ut för att kolla lite smått.
Skall även hälsa på min ääääälskade vän och kollega Amanda som är i Strömstad. Hon jobbar nu när hon är hemma så då måste jag gå ner och krama om henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0