Varva ner





Efter en dag med god mat och goda kakor och dricka så är vi hemma igen och har tagit på oss myskläderna. Vi handlade grejer till att göra hemmagjord pizza sen ikväll det skall bli så gott! Molly var exemplarisk idag! Så duktig! Min mamma fick ta hand om henne i kyrkan då jag skulle filma och Danne ta kort, i slutet så somna Molly till och med och sov halva tiden i församlingshemmet. Alla beundrades av hennes stora kinder :P Inte så konstigt att hon har så stora, både jag och Danne hade såna när vi var små :)

Jag tänkte att jag skulle ta en tur till affären och köpa lite gottit tills ikväll. Sen när jag kommer hem skall jag slänga av mig kläderna och på med myskläderna igen och tvätta av mig sminket, sen inta soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0