Vart är du?

Ja det är frågan. Vart i helsike är du solen? Vaknade vid sex då lillan ville ha mat som vanligt men sen kunde jag inte somna om! Kan nog ha med att göra att jag somna kvart i åtta igår kväll. Så skönt och behövligt! Dock så missa jag Greys Anatomy, men jag missade inte något direkt så de vart väl tur. Får kolla på nätet sen det avsnittet.

Jag käkade frukost sammen med Daniel i morse vilket vi typ aldri gör tillsammans. Sen gick jag å la mig för att bara slappa. Nu är Daniel på g för att gå till jobbet. Åå nu vakna Molly med e Ett gråt. Så nu ligger hon bredvid mig i sängen :)

Jag funderar på om jag ska ta ner sittdelen från vinden och ha den istället för liggdelen. Hon älskar ju att sitta upp får se hur jag gör.

Nej nu ska jag mysa med Molly här i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0