Trött tjej

Danne jobbar till klockan nio ikväll så jag skall gotta mig med helt otippat, TACOS! Jag brukar ju nästan alltid ha räkor när Daniel jobbar sent eller så för han gillar inte de så då passar jag på, men fiskaffären har inte öppet idag, är ju måndag. Så då får det bli tacos. Jag äääälskar tacos. Molly sover ute nu med. Hon sov i en timma och vaknade där vid klockan kvart i 10, sen så somna hon i en halv timma när klockan var tolv. sen när klockan var två så gick vi till stan och då somna hon på störte och sover ännu. Trött tjej!
Hon börjar bli "o-lättroad" förr kunde man ju lägga henne ner i gymmet så låg hon där en liten stund, men nu så går det inte. Vad i hela hisingen ska jag göra me na? ;) Någon som har något tips på roande leksak eller något sånt? Jag har ju en del att stå i här hemma så hade vart skönt om hon roat sig själv. Nä, nu skall jag ta på mig en tjocktröja för jag fryser! Attans också! Jag skule köpt något nyttigt gott att ha tills ikväll efter maten. Satan att jag glömde det!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Min tjej har blivit likadan! Inte alls så lättroad längre, babygymmet går bra en liten stund, sen får man byta till bumbo stolen, babysittern, knät osv, ;-) hon e 5 månader så det är ju svårt att få dem att roa sig själva när de inte kan sitta upp själva än. När de kan de så är det ju lättare att sätta dem på en filt med massa leksaker! :-)

2012-04-23 @ 19:23:29
Postat av: Alexandra

Glömde skriva att ett tips är iaf om du går in på Youtube så finns det en låt som heter babblarna-första låten! Den är jättepopulär hos min dotter o även vänners barn! :-) kan ju hålla dem lugna en stund iaf! ;-)

2012-04-23 @ 19:26:22
Postat av: En chic mammas bekännelser

jadå, trött efter pilatesen bara :) vad skall ni göra ikväll ? :)

2012-04-23 @ 19:58:59
URL: http://frureinhold.se
Postat av: Gudmor Alex

Hoppgunga! ;)

2012-04-23 @ 22:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0