Trött som en jag vet inte vad!

Fy tusan va t r ö t t jag är! Molly vakna vid kl 2 och ville ha mat men som tur va somna hon om och vaknade vid fyra istället. Upp och hoppa och hon var pigg som en lärka! Neeej! Gav henne mat sen så la jag henne i sängen och det tog kanske en timme för henne att komma till ro igen och somna. Sen så vakna hon igen vid kvart över sex å låg å huja å skrek, när klockan var halv sju tog Daniel ner henne till oss då blev hon tyst å bara låg och kolla på oss. Vände man blicken eller slöt ögonen blev det ett väldans liv.

Daniel gick till jobbet halv åtta och kvart i åtta gick vi upp. Molly gnuggar sig i ögonen men inte vill hon sova... Suck, jag vill sova! Men men. Idag på schema står de inte så mycket uppbokat. När Molly väl somnar skall jag lägga mig och sova en stund jag mer, även om det måste plockas undan här hemma men de får jag ta ikväll när fröken somnat för natten.

Jag skall posta den gamla spelet på Konsum så det blir en promenad dit sen, annars ska vi nog vara hemma tror jag, om inget annat dyker upp. Är ju så dåligt väder idag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0