Tisdag

Nu har Molly ätit lite man. Innan så var vi på en liten promenad in till staden. Lika mycket kaos idag som igår, och det kommer det vara hela veckan må jag tro. Innan vi gick ut kolla jag i brevlådan efter en avi från posten, mitt nya spel från Cdon. Men det var inte där. Men såklart fanns de i lådan när vi kom hem. Så jag får traska ner till stan sen när Daniel kommit hem.
Då har det också förhoppningsvis lugnat sig med folket.

Molly ligger här nedanför mig i babygymmet och leker :)
Oj! Nu protesterar hon något väldigt! Got to go! Bye!

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

sv: nämen tack! gud va glad jag blir av att höra det :)

2012-04-03 @ 23:00:12
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0