Spiral

Igår så satte jag ju in min spiral i härligheten ju. Det gjorde inte ont för fem öre! När hon fällde ut "vingarna" eller vad man ska säga så kändes de som jätte mensvärk, sen hade jag väl den i kanske 30minuter sen inget mer så det var verkligen skönt! När jag låg där så frågade hon mig "visst gjorde du kejsarsnitt?" Haha nää? Jag födde vaginalt. "Jaha, ja de ser då ut som du aldrig fött barn här" HAHA det var ju bra, eller? :P

Det känns som jag kommer få kampas med en kinki Molly idag. Hon vaknade kl halv tre och vill ha mat sen vid halv sex så då fick hon en lite skvätt till sen låg hon och vägra somna om. det gillades INTE utav mama ska jag säga er, men det är bara att gilla läget! Tur var väl de att vår kanal5 funkade inte igår så kunde inte se Desperate Housewives så jag gick å la mig kl nio och somnade kanske halv tio. Skööönt!

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

haha inte alla dagar man får komplimanger för sin hallongrotta, hahhaha :)

2012-04-11 @ 12:40:49
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0