Slänga bebiskläderna... Eller?



Vi har plockat undan allt som inte passar Molly längre, dvs typ ALLT (!!) Tänkte sätta mig till helgen eller på torsdagkväll och vika allt och slänga upp dom på vinden. Först tänkte vi slänga allt då jag tycker det inte är nån idé att spara på något sånt som aldrig kommer att användas igen. Sen så "kanske vi kan sälja de för en billig penning här på bloggen?"

Men nu när jag tänker efter... (detta kommer göra svärmor glad) det kommer nog komma en liten till om några år. Jag som var HELT EMOT att Molly skulle få några syskon, "Jag tänker aldrig bli gravid igen, Nä fy! ALDRIG!" Men Molly är ju så värt allt jag gått igenom. Dock är jag väldigt rädd för att må så PISSILLA som jag gjorde, må illa VARJE dag från v9-40 och spy varje dag från v9-30. Va sjukskriven från jobbet nästan hela graviditeten... Men de får vi ta DÅ!
Molly måste va minst tre år innan det ens kommer på tanken tycker jag iallafall... Sen kan det ju va bra å prata med Pappan också om planerna, men han är nog med om planerna, tillslut :P

Kul va Lena? ;)

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - a mama's story

sv: tack fina du!

2012-04-17 @ 19:21:57
URL: http://endenise.se
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

släng inte kläderna :P Sälj dom, eller alternativt ge bort dom ? :)

2012-04-17 @ 19:42:24
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Therese - mamma till Selma ♥

åh ja , det är så svårt att veta vad man ska göra av alla kläder... jag vill ju spara favoriterna, tyvärr (?) så är typ allt favoriter haha så det är inte så mkt som går att sålla ut men ja... ;)



sv: nja, det blir inte mkt turkiska här hemma, jag kan inte så bra och maken är så van att prata svenska med mig. men farmorn hennes pratar iaf turkiska med henne när dom ses :)

2012-04-17 @ 19:48:10
URL: http://hayal.se
Postat av: Amanda

Nu blev jag glad, klart Molly skall ha ett syskon ;)

Och spara kläderna (kanske inte alla men de betydelsefulla typ) kul att ha liksom! ;)

2012-04-17 @ 19:56:26
URL: http://duarsnartdarmandy.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Bättre att spara eller sälja! :-) tänk oxå så här, alla graviditeter är olika! Bara för att du mådde piss större delen av denna graviditet betyder inte att det blir så nästa gång! :-)

2012-04-17 @ 23:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0