Proppmätt


Lille fisen sover sen tre timmar tillbaka. Jag har hunnit äta räkor och en bit kladdkaka samt några nötter och nu är jag PROPPMÄTT. Jag som hade köpt chips med som jag skulle äta. Hur hade jag tänkt de tro?

Daniel är ju iväg med sina arbetskollegor och jag är hemma själv i min onepiece. Har ni ingen sån? INVESTERA i en, dom är helt klart värt pengarna! Just nu sneglar jag på tv:n det går en klassiker där. Dödligt vapen 2. Alla dom filmerna är bra tycker jag.

Är jag allt för klen om jag går och lägger mig nu tro? Har gått och lagt mig jätte tidigt dom senaste dagarna nu. Men att gå å lägga sin kl 22:20 på en fredagkväll är lite klent... För att vara mig. När jag var på tjocka så vart jag öppe till typ fyra-fem på nätterna/morgorna.

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

Hoppas du hade en finfin fredag som start på helgen! :D

2012-04-28 @ 22:09:35
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0