Mys



Idag har jag och min lillasyster bestämt att vi ska ha syskon-mys bara hon och jag innan hon åker. I morgon kommer hennes kompis som ska praktisera med henne på Malta så detta är sista kvällen vi får tillsammans :(

När jag nattat Molly för kvällen vid sex-sju så skall vi göra vitlöksgratinerade havskräftor ♥ Sen ska vi ha persikohalvor med grädde på. Sen lite nötter och chokladpuddning. Det kommer därför inte bli någon direkt bra uppdatering men jag ska försöka ta kort på allt vi äter så vi läskar er rejält ;)

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - a mama's story

så fina bilder :D mys!



sv: Visst var det en gitarr :) kram

2012-04-13 @ 14:44:25
URL: http://endenise.se
Postat av: PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Tack så jätte mycket, men säg inte så! :( <3

Inte vara avis! på vad? du är jättefin hela du!

2012-04-13 @ 18:47:47
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0