Mindre bra dag


Molly skulle ha mat när klockan var 10 och när klockan var 9:35 såg jag att hennes mat var slut, och var även gnällig då hon var hungrig. Lite smått panik kasta jag på mig kläder varav t-shirten kom bak och fram. Sen första bästa plaggen till Molly, haha som hon såg ut! Men men sen i med henne i vagnen och iväg till affären. Som tur var så skrek hon ingenting alls när hon låg i vagnen. halv elva fick hon sin mat.

Sedan fram mot dagen så skulle jag till Konsum för att handla lite så mötte ja Alex så vi gick tillsammans dit och påväg hem ser jag att klockan är 14:30 och hon ska ha man då. jaha då blev det försenat med, klockan tre fick hon maten.

Sen vid 15:15 kom min syster och hennes familj, hel kalabalik vart de. Molly skrek, jag laga våfflor, Minea klättrade på vinstället, åh herregud säger jag bara. Sen så tror jag att Molly fortfarande inte gillar när det är mycket folk omkring henne. Vi tror de har med att hon vart på sjukhus mycket där de va massa folk på östra när dom skulle sätta dit nålar och allt var de va. Så hon blir nog lite orolig stackarn. Men det har blivit bättre! Nu kan andra hålla henne, så som min mamma å svärmor. När vi kom hem från sjukhuset så GALLSKREK hon ju i farmors och mormors famn. Jag, Daniel och Bella gick bra, med det är ju för vi är föräldrarna samt Bella har vart här en del.

När jag var på Konsum så köpte jag och Alex var sin lite bok "Little black book", där vi skriver ner varje söndag våra mått på kroppen för att se någon förändring. Mage-bröst-lår-rumpa-arm samt vikten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0