Middag hos mor&far

Jag och Molly har nästan precis kommit in genom dörren. Vi har varit hos min mor&far på middag. Lammstek med sås, potatis och broccoli. Mmm mums! Hela familjen var där, förutom Daniel som var tvungen att jobba :( Och Molly sov under hela tiden vi åt. Nytt rekord! Annars brukar hon ALLTID vakna precis när vi ska ta första tuggan.

Nu ligger Molly i gymmet å lyfter lite skrot och jag sitter här, är trött som en jag vet inte vad. Skall se en bra film när Molly har somnat tänkte jag och bara rå om mig själv.
Jag vill så gärna gå till affären och köpa nått gott, typ jordgubbar och annat gott, men det ösregnar ute och vi har ingen bil. Vill inte gå ut med Molly igen då jag inte har några regnkläder heller :( TYPISKT att bilen är paj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0