Mensvärk

Åh jag vaknade upp klockan ett i natt och har en sån fruktansvärd mensvärk. Slängde i mig ipren och somnade om tillslut men när jag vaknade i morse så var den tillbaka. Har fått mens nu även. Attans! Jag som hoppats på att jag kanske sluppit att få de nu när jag har spiral. Men den kanske försvinner helt sen. Inte kul att ha mens, speciellt inte när vi ska på babysim i morgon. Blir att skippa det denna gången med, jag kan verkligen inte bada när jag har mens, känner mig så äcklig vanligtvis med mens och om jag ska bada med de? Nejtack. Gaah! Är så surt att vi betalat massa pengar för att gå på simmet så har vi knappt varit där! Får höra med tessan igen om hon kan tänka sig ta bada med Molly. Får fjäska rejält :) Daniel slutar klockan fem i morgon med. Inte för att han hade ställt upp på att bada med henne men.

Molly sover ute i vagnen nu igen och jag har damsugit och dammat och plockat undan här hemma. Alltså hur i h-lvete kan det vara så mycket damm? Tycker inte jag gör annat än att damma av allt. Speciellt svarta möbler, där syns ju skiten så väl!

Idag ska jag och Molly ta en promenad hem till syster och hennes barn. Får se vad vi hittar på för skoj. Nej nu skajag vagga Molly lite sen spela lite datorspel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0