Klockan sju

När klockan var sju så tyckte Molly att det var dags att stiga upp, och det fick man ju göra. Så vi har ätit lite frukost, tagit på oss kläder, pratat med Angelica, bajsat i blöjan. Helt enkelt segat oss denna morgon.
Idag tänkte jag faktiskt ta på oss ytterkläder och gå en sväng. Ska köpa mat till Molly. Kanske ska ta en kaffe med, men är inte kul att ta en själv :( så får se ifall någon kan.

Annars har jag inget direkt som jag skall göra idag. Känner att jag vill att denna dag ska gå fort. Orkar inte med denna dag. Grått väder idag igen, trött som en gnu är jag också, lär även ha en surpella till Molly idag med.

Kommentarer
Postat av: Emilia - 16 år, mamma till Tatum och Tävlingar i bloggen!

sv: okej, samma som mig då :)

2012-04-17 @ 14:11:04
URL: http://eemijji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0