Kaos

Idag så har bara jag, Molly och Bella vart tillsammans, Vi gick på stan en sväng för att kolla på kläder till mig inför dopet i morgon. I och med vi bor i lilla Strömstad så fanns det typ bara Lindex som har kläder. Vi har just nu en trasig bil så vi kunde inte åka till köpcentret så vi fick hålla sig i stan.
Bella hittade en urfin långklänning som båda blev helt förtjusta i. Jag provade och den var fin! Men njaa. visste inte hur jag skulle göra, skickade iallafall ett mms på mig och klänningen till Danne för att höra vad han tyckte å han tyckte då inte om den :P Då blev jag osäker på hur jag skulle göra, Danne gilla den inte sen sp tyckte jag den va lite för dyr, 399:- är ju inga pengar så sätt men när man lever på mammapeng är det stora pengar. Så jag sket i de.

Sen så mina kusiner och faster från Göteborg som jag typ inte träffat på tre-fyra år! Va kul att träffa dom. När Daniel sen kom hem så visade jag alla klänningar och sånt jag kunde tänka mig att ha på mig. Men antingen syntes min mage i dom eller så fick jag inte över dom över brösten! Var så grinig! Så Daniel sa att jag skulle gå ner till Lindex igen och köpa den klänningen, för att JAG tyckte om den klockan var då 17:30 och dom stänge 18. Så jag ringde mamma och bad om få låna bilen och hon kom snällt och hämta mig. Och av min snälla och gulliga mamma fick jag 200:- "Nu betalar jag halva så köper du klänningen!" Så himla snällt! Hon fick massvis med pussar av mig som tack :D

In på Lindex prova klänningen igen och kolla efter något att ha över så det fick bli en vit cardigan typ. Sen så har jag svarta typ ballerina-aktiga skor här hemma som jag skall ha på mig. För övrigt så står Danne fast med att den inte är fin, men de får gå! Nu kommer jag ju iallafall se ut som en tjej! Haha!

Jag skall försöka få till en familjebild på oss alla tre i morgon så ni får se hur vi ser ut på dopet :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Supersnygg tycker jag:)

2012-04-14 @ 10:45:24
URL: http://duarsnartdarmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0