Kalas


Såhär fin var Molly på kalaset idag. Klänningen har hon fått av gammelmormor på Daniels sida.

Idag fyller ju Mollys kusin Minea 2år. Så jag och Daniel gick dit å som det blåste ute :( Usch! Tog ändå 15-20min att gå dit och man var så frusen när man kom fram!

Vi kom samtidigt som Mineas farmor&farfar så vi hjälpte att bära deras presenten som var b.la en stor gungställning! Den kommer Minea ÄLSKA! Sen så ville dom ju självklart kolla på underverket som dom kallar henne ;) Och jag kan inget annat än att hålla med dom.

Självklart var vi först på plats. Ovanligt för Daniels del, men när vi ska någonstans i min släkt eller så, så håller jag stenhårt på tiderna! HATAR att komma sist eller försent. När det gäller Daniels släkt får han själv bestämma. Även om jag ger han lite hintar här och där att nu får vi faktiskt åka.

Jag trodde ju att det bara skulle vara vi, mor&far, bella och Mineas farmor&farfar som skulle komma men även kom mormor, min morbror Peter, min morbror Anders med flickvän och deras barn samt min kusin Sebbe. Herregud, både jag och bella trode nästan någon måste drogat dom för att ha kommit hit. Hälften av dom bor 10min med bil och det är SÅÅÅ jobbigt att ta sig in till stan och resten bor typ granne med min syster och hälsar aldrig på typ.

Lite kul, min morbror Anders såg jag senast, tror det var när Minea fyllde 1år, så alltså ett år sedan. Och hans barn som är 4år (min kusin) som han har tillsammans med en ny dama har jag nu idag träffar 2gånger, och vi bor i SAMMA LILLA STAD. Men så går det när dom inte vill ha någon kontakt med en typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0