Hos BVC

Jag var ju hos BVC idag med Molly idag. Lena-Lill (vår bvc-tant) tyckte Molly var så söt i sin lilla toffs! Vem tycker inte det liksom? :) Hon hade nästan gått upp 1kg på en månad. Hon växer så fint så fint! Vi var la klara på tion minuter som vanligt, hon frågar alltid om det är något jag undrar över men nää, allt är solklart för mig. Molly ska få sin andra vaccination om en månad med. Hoppas det går lika bra som det gjorde sist.

Vi har ju frysigt in Mollys smakportioner i sånna former som man fyller med vatten och dom vlir is. Sånna har vi fyllt med Mollys mat i något större än teskedsportioner, och idag så åt hon 1½ tesked. Hon gapade hela tiden efter mer tills det fick räcka. Så roligt nu när hon börjar käka. Undra vad hon ska få efter denna burkmat är slut. När hon har bytit ut en måltid med smakportion så ska jag börja göra egna purrér. Ska bli spännande :)

Nu har jag ääntligen fått Molly till att somna. La henne i babysittern och vaggade henne samtidigt som jag pratade med Ajka i telefonen, men nä hon vill inte somna. La henne i vagnen och ut med henne på balkonen men då vart de en väldans protest så fick ta in vagnen här och rulla henne och nu har hon somnat :)

Även inatt vaknade jag upp med mensvärk och har det fortfarande. Känns som det rinner stora floder från mig så det blir inget babysim idag tyvärr. Tessan kunde inte bada heller då Minea är hemma från dagis idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0