Friends

Molly vaknade för andra gången kl sju i morse med värdens skrik/gråt. Tror hon hade nån mardröm eller något om små bebisar kan ha de. För något var det som gjorde henne rädd. Hon sov sen helt plötsligt från ingenstans så börja hon gråta :(

Jag och Molly gick upp när klockan var åtta så då åt mamsen frukost, den goda pizzan från igår. Så satte vi oss och kolla på lite avsnitt av Friends. Så himla rolig serie! Kollade i slutet av sista säsongen 10. "I have no idea what´s going on, but I´m excited!"
Satt å gapflabba hela tiden och Molly kolla på mig som om jag inte hade alla hästar i hagen :P Molly somna i famnen sen när vi låg och vilade så jag bar in henne till sängen så nu ligger hon fortfarande och sover. Även Daniel.

Idag har jag mensvärk så det blir en lugn dag för mig idag. Kanske nån liten promenad eller något, får se hur jag mår. Skall plocka undan lite här hemma nu tänkte jag medan sömntutorna sover. Har en stark känsla av att Danne kommer va på superduper dåligt humör idag.

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

sv: ja det är konstigt hur kroppen fungerar :) Det tar fortfarande emot för mig, men jag tvingar i mig frukosten ;) Tids nog så blir det väl lättare :)

2012-04-15 @ 11:53:02
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

sv: ja det går ner lättare :) Men jag vill gärna få i mig nån macka också, så jag kämpar, men det går framåt ;)

2012-04-15 @ 11:57:54
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0