Flickan sover


Nu sover lilla flickan ute i vagnen. Asså det är ganska gött på något vis att vara uppe tidigt. Molly vaknade ju vid klockan sex och ville ha mat sen så ville hon inte somna om så då la jag henne i vår säng där hon låg å kika runt medan jag och Daniel halvsov. Sen när klockan var kvart i åtta så gick jag och Molly upp. Åt lite frukost och klädde på oss.

Ska se om jag klarar vara utan godis och dylikt idsag tills torsdag, på fredag är det helg då får man äta :) Men nu i helgen har jag inte ätit så mycket. Druckigt en del CocaCola men en f.d Cola-beroende så är det OK, men typ lite pringleschips och en bit kladdkaka. Sen en del pistachnötter men det tycker jag inte är värre än godis. Så jag är stolt. Men nu ska jag iaf se mån-tors utan godis, kakor och dricka. Sen har jag ju Wii-spelet på 30 minuter HARD som jag ska göra mån-tors, sen får jag och Alex ut och springa med. Iallafall en gång denna vecka. Nu har vi varit slappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0