Ex:en

Sitter och kollar runt på roligt folk på Facebook. Då jag hamna på min vän Angelicas ex T facebook. Asså jag undrar hur vi tänkte. Våra ex M och T var kompisar, hur kommer jag inte ihåg? Hur var det nu igen Ajka?
Tror det var att dom gick på sån Jijutsi tillsammans. Är något typ Taido liknande tror jag. Iallfall, hur tänkte vi egentligen? Som Ajka säger, vi var unga och dumma. Man skall ju inte gå efter ens persons utseende men jösses. På den tiden tyckte jag ju han var såå snygg. Ehm...

Kommer ihåg han färga håret. KNALLRÖTT som sedan blev rosa. Att jag var typ 1,60 och han 1,95 gjorde ju de hela inte bättre xD Nu i efter hand så fy fan vilken störd kille. Helt sjukt, och jag var dum nog att gå tillbaka till han. Usch!!!!

Är så glad att jag har Danne! Så himla glad för det ♥

Nej såhär var de! Min f.d kompis var ihop med mitt ex M först, då försökte han få ihop mig med T men sen blev jag ihop med M istället så blev Ajka ihop med T. Haha vilken röra! 14 små jävla år var vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0