Död

Jag har just tagit ett bad. Vred på kranen till det varmaste och klev i. Nu efter är jag typ död. Jag är verkligen som kokt spagetti. Jag orkar ingenting :P Men det var skönt. Nu ska jag bara ta det lungt och kanske kolla på TV lite eller sitta vid datorn och kolla omkring lite. I morgon är det äääntligen fredag. Daniel kom med en ganska tråkig nyhet, han jobbar från 12-21 i morgon :( Men då får jag gotta med själkv. Kanske köpa lite räkor och äta?

I morgon måste vi handla iallafall. Daniel jobbar ju hela dagen så vet inte hur jag skall få det att gå att handla och ha Molly. Själva att ha med henne gör la inget men jag får panik när man ska packa i varorn i påsar. Så har man storhandlat så kanske skriker Molly så är det den personen bakom som handlar mycket med som får vänta osv osv PANIK! Har jag tur kanske jag kan fjäska med mamma att hon hjälper mig, om hon inte ska spela golf dvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0