DAMN!

Idag har vart en lugn dag. Vi har vart med min lillasyster Bella nästan hela dagen. Vi får passa på för på lördag åker hon till Malta för praktik i hela fyra veckor! Det kommer bli så ensamt! Hon kommer inte kunna vara med på Melvins dop för hon åker tidigt på lördag. Som tur är så är hon hemma tills Mollys dop. Bi bokade ju dopet efter Bella så hon skulle ha chansen att vara med. Hade inte vart samma sak utan henne!

Jag och Bella satt och kolla på Greys Anatomy förut och DAMN! That's good tv! För gillade bag verkligen inte Greys! Vet dock inte vad som fick mig att ändra mig men nu är det bara så bra!

Nu kör Daniel hem Bella och lämnar deras bil där, lånade den en snabbis nu ikväll så då passa Daniel på att lämna den och gå en promenad hem. Själv ligger jag i sängen och skall strax stänga mina blåa, läsa lite bloggar innan bara. Molly sover som en sten sen klockan 17:22 skönt för henne.


Godnatt fina ni! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0