Dagens underbara


Åh idag har vi hittills haft en superduper mysig dag jag och Molly. Solen sken heeeeela dagen, varmt vart det också
(nu har solen försvunnit lite)


Första som skedde var att jag slapp gå upp inatt för att mata Molly då Daniel gjorde det, han la sig klockan tre inatt men så vakna Molly så han kom inte i säng förens vid klockan fyra. Sen så gick Daniel upp och hämtade Molly och la henne mellan oss när klockan var sex. Himmel och pannkaka, Daniel gick upp! Det tackar jag för! Så när vi legat där ett tag så gick jag och Molly upp och lät pappa sova vidare ♥

Jag åt något ägg och lite chips (hihi) sen när klockan var halv nio så ringde Ajka och pratade lite. Hon var på väg hem från en dejt. Jag och Molly var på väg ut så vi gick hem till Ajka. Sen så gick vi en promenad till stan där vi satte oss på ett café och pratade om massa.

Sen så gick vimot linfärjan och åkte över där så gick vi omkring på Nötholmen. Ett riktigt fint ställe. Är nästan som Venedig bland husen där. Hade inte vart helt fel å bo där inte. Sen så släppte vi av Ajka hos hennes kompis som bor där så traskade jag och Molly hem. En helt uuuunderbar förmiddag. Tack Ajka för den ♥

Kommentarer
Postat av: Ajka

Tack så mycket själva <3

2012-04-29 @ 16:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0