Babysim

Jag har så ont i bena. Jag har gått in till stan TRE gånger idag! Herregud! Först när klockan var nio för att ta en liten promenad så Molly skulle få sova lite till. Så passa jag på att häma ut mitt paket från CDON, spelet som jag fått ny, det andra fungerade ju inte. 
Hem och testa så allt fungerade och det gjorde de som tur var! 

Sen vart det ner till stan igen vid kl tolv bara för att liksom. Hälsade på dom i fisken samt Alexandra som jobbade. Sen så traskade vi hemåt för att äta. Och när klockan var tjugo i fyra så var vi på väg in till stan igen. Vi skulle ju på babysim idag, det är ju onsdag. Vi var där när klockan var hel, så då var det vi och en mamma och hennes bebis Alicia som var där och bytte om i lugnan ro. Sen så kom alla andra, så jag gick in i bassängen med Molly. Hon flörtade med en av instruktörerna. Kommer bli en riktig killtjusare det här tror jag. Men det får vi inte hoppas på ;) 

Sen så hoppade vi i plurret. Förra gången så var vi inte där och då fick alla andra dyka. Så detta var första gången för lilla Molly, och det gick finemang! Inte satte hon i halsen eller något så det var bra! Sen så börja hon bli lite putt. Men sen när en annan bebis Selma börja storgråta så brast de för Molly med, dom skrek å skrek haha! Så vi gick upp och gjorde oss i ordning för att gå hem. I femton minuter fick vi bada. Haha bättre än inget :) 
Väl inne i omklädningsrummet så skrek dom båda två medan vi tog på dom, när badet var slut för dom andra så kommer alla andra in och det är KNÖKAT i omklädningsrummet. Det är så himla litet omklädningsrum så det finns inte! Men iallafall så Börja Molly gallskrika. Ni vet så som när hon inte får nån luft typ, asså verkligen SKRIKER. Då kollar en av mammornas mamma på mig å säger "MEN HERREGUD!?!?" i en ton precis som -hon skriker högt jag får ont i öronen få tyst på ungjäveln- Jag kollar bara på henne å säger "Japp!" Vissa asså... 

När vi kom hem så var pappa Daniel redan hemma! L Y C K A ♥ Så han lekte lite med Molly innan hon skulle ha sista käket, sen så tog han sig ann utmaningen att natta lillan, så då gick jag och Bella till mataffären en sväng. När jag kom tillbaka så sov lilla Mollsy :) 

Nu är maten i ugnen, blir pommes med kött idag, lyxar till det lite i och med att det ör Greys Anatomy på tv:n kl 9 Missa inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0